Κέντρο Υγείας και Περίθαλψης

Κέντρο Υγείας και Περίθαλψης

Διεθνές Δίκτυο Υγείας

Αρχική Σελίδα  /   Έλεγχος Βάρους  /  Πώς να αποκλείσετε την απορρόφηση λίπους

Πώς να εμποδίσουν την παχιά απορρόφηση

Πώς να εμποδίσουν την παχιά απορρόφηση 

Η ύπαρξη υπέρβαρη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας

Υγιή διαβίωση δεν είναι μια επιλογή, αλλά μια αναγκαιότητα! Υγεία μας είναι το θεμέλιο σε όλα τα άλλα που κάνουμε στη ζωή. Η καλή υγεία είναι ένα σημάδι της ένα ισορροπημένο και υπεύθυνο πρόσωπο και αντανακλά σε κάθε τομέα της ζωής. Επαγγελματική, προσωπική και οικογενειακή ζωή γίνει υγιής διατροφή σας πηγαίνει πάρα πολύ υγιές. Η ύπαρξη υπέρβαρη μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, αύξηση λήθαργος και επίσης χαμηλότερη αυτοεκτίμηση. Ο καθένας έχει ένα συγκεκριμένο μέτρο βάρους - πάρα πολύ ή πολύ λίγο, είναι ένα σημάδι ενός ανθυγιεινού τρόπου ζωής.

Πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται συνεχώς με την απώλεια βάρους. Απασχολημένος καθιστική ζωή και ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες είναι οι κύριοι λόγοι για ακατάλληλη βάρος. Μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή είναι ένα μείγμα από όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, τη σωστή αναλογία, όλη την ημέρα. Τα δύο κύρια θρεπτικά συστατικά που είναι υπεύθυνα για την αύξηση του βάρους είναι υδατάνθρακες και λίπη.

Υδατάνθρακες και λίπη

Ενώ είναι σημαντικό να καταναλώνουμε τόσο υδατάνθρακες και τα λίπη, πρέπει να καταναλωθεί στη σωστή ποσότητα. Υδατάνθρακες και λίπη είναι η κύρια πηγή ενέργειας, αλλά υπάρχουν άλλες πηγές πάρα πολύ που μπορεί να δώσει την ενέργεια που απαιτείται από τον οργανισμό. Κοπή κάτω, όχι εντελώς αναιρώντας, την κατανάλωση των υδατανθράκων και των λιπών βοηθά αρχίσει να χάσουν βάρος και να βελτιώσει τη γενική υγεία.

Πρώτον και κύριον, πρέπει να δούμε από πού προέρχονται αυτά τα «κακούς» υδατάνθρακες και λίπη. Μιλάμε για τρανς λίπη και απλούς υδατάνθρακες. Η περισσότερη επεξεργασία πηγαίνει σε ένα συγκεκριμένο τρόφιμο, τόσο πιο πιθανό είναι ότι περιέχει trans-λιπαρά οξέα και πολλά υδατάνθρακες που οδηγούν σε αύξηση του σωματικού βάρους, ανάμεσα σε πολλά άλλα προβλήματα υγείας όπως ο διαβήτης και ακόμη και τον καρκίνο.

Δίαιτες βασίζονται κυρίως για την αποφυγή των λιπών και των υδατανθράκων, αλλά μελέτες έχουν δείξει ότι είναι κυριολεκτικά αδύνατο να πάρει με αυτόν τον τρόπο τα αποτελέσματα χωρίς να διακυβεύεται η ευημερία του σώματός σας.

Πώς να εμποδίσουν την παχιά απορρόφηση;

Πώς να εμποδίσουν την παχιά απορρόφηση; Ενώ υπάρχουν φάρμακα που βοηθούν στην απορρόφηση του λίπους μπλοκ είναι πάντα καλύτερα να επιλέξετε φυσικούς τρόπους και τρόφιμα για κάτι τέτοιο. Τα μήλα, τα τρόφιμα σόγιας και δημητριακά ολικής αλέσεως είναι φυσικών πηγών τροφής που μπλοκάρει αποτελεσματικά την απορρόφηση του λίπους.

Αυτές οι πηγές τροφίμων δεν απλά μπλοκάρουν την απορρόφηση του λίπους αλλά επίσης δώσει ενέργεια στο σώμα με πιο υγιεινό τρόπο. Μπορείτε επίσης να επιλέξουν για χαμηλή εξαερωτήρων και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά δίαιτες που είναι θρεπτικά, αλλά να μειώσουν την ποσότητα των υδατάνθρακες και τα λίπη που καταναλώνετε.

Πλεονεκτήματα της χαμηλής εξαερωτήρων και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά διατροφή περιλαμβάνουν:

  • Αφαιρέστε τις πόνους πείνας και δίνουν μια αίσθηση της να χορτάτης
  • Αυξάνει το επίπεδο της HDL (καλή χοληστερίνη)
  • Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας
  • Μειώνει την αρτηριακή πίεση και σακχάρου στο αίμα
Μειονεκτήματα:

  • Αλλαγή μεγάλη στον τρόπο ζωής
  • Συνειδητές προσπάθειες για αύξηση της ποικιλίας
Μια υγιεινή διατροφή είναι καλή για την υγεία, αν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους ή όχι. Μια χαμηλή σε υδατάνθρακες και λιπαρά διατροφή και φυσικό λίπος blocker χάπια λειτουργούν καλύτερα όταν συμπληρώνεται από τακτικές ασκήσεις για την απώλεια βάρους. Φυσικό λίπος blocker χάπια είναι οποιαδήποτε ημέρα μια καλύτερη επιλογή ότι «δίαιτες» ή λήψη συνταγογραφούμενα συμπληρώματα.

Πώς να εμποδίσουν την παχιά απορρόφηση; 


comments powered by Disqus